Friday 5 August 2011

Cleaning

Masa utk mencuci wall FB aku. Hahaha. Semak dah ngn kerapuan. Actually x perlu aku tulis wall aku pasal makan la, kluar g jejalan, cuaca panas la, mengeluh la. Merepek je kan tulis2. Cmtu. Lagha kan. Bende sia2 je aku tulis. Mcm nk dpt attention org plak. Kadang2 apa yg ditulis di wall pun ley jadi fitnah. So berhati-hati lah ngn apa yang kita tuliskan. Tulis benda yang perlu je. Info2 manfaat, tulisan2 kerohanian ke. Tulisan2 yg org baca ada ilmu n kit dpt pahala berterusan bila org lain buat. InsyaAllah. Ilmu untuk dikongsi bukan untuk diperami sorg2. Ilmu milik Allah dan kongsilah ia. Allah akan perbanyakkan ilmu kita nanti. Ehh. Membebel lak aku kan. Alhamdulillah dah masuk hari ke 5 berpuasa. Kejapkan? Itu tanda2 kiamat. Masa berlalu cepat. Pejam celik pejam celik dan abes Ramadhan. Allah Maha Mengetahui

Wsalam,
Nazim

Sent from Android HTC Desire HD

No comments: