Tuesday 22 March 2011

Untitled (Vol. 1)

Adik aku sakit :( Mama call dari US td. Adik sakit kaki. Ligamen lutut adik aku terkoyak sbb sport. Tadi mama bgtau adik baru lepas surgery. Adik aku sakit. Aku sedih. Mama cakap die sedih tgk adik aku sakit pas operation surgery. Aku sedih :'( Aku sayang adik2 aku. Aku sayang Ayah aku. Aku sayang Mama aku. Now i RINDU sangat2 family aku kt sana.

Hari ni gak semua benda-benda ini terjadi:
Fitnah
Nista
Cercaan
Makian
Jijikan
Herdikan
Pijakan
Tekanan
Penipuan
Penindasan

Berlaku...aku just wish doa untuk kekuatan dari Tuhan. Tawakkal sahaja pada-Mu ya rabb.

Tambah-tambah lagi Ex aku accuse aku "tiada masa untuk dia". aku dah bgtau kan, aku busy aritu dan anda cakap "tak pe, saya paham". tapi kenapa anda bertindak seolah-olah anda "tidak memahami" aku? tolonglah, please lah, fahami aku, tidak susah. aku ni insan biasa. insan yg memerlukan ruang untuk diri sendiri. aku adalah aku. aku paham anda sayang aku lagi. tapi aku sudah bgtau kan, jika kehendak Tuhan, maka adalah peluang. tapi buat masa ini, MAAF tiada ruang untuk sesiapa selain 4 perkara ini.

N.A.! kuatkan diri ya. Tuhan bersamamu. Dia syg kamu lebih dari orang lain.


-N.A.-

1 comment:

Fahmi Piruz said...

awhh..chill yeahh..bersabar ok? :)