Wednesday 20 July 2011

Murah Rezeki

Alhamdulillah, walaupun sejak kebelakangan ni aku dilanda masalah, namun, Allah tetap beri aku kelapangan dan kesenangan. Rezeki pun bertambah murah akhir2 ni. kalau 3-4 bulan lepas, aku mengalami sedikit kesesakan ekonomi diri, sekarang keadaan ekonomi aku bertambah baik. dalam simpanan skrg ad +-RM4000. nak kata aku jimat, tak jugak, mungkin kerana kesyukuran dan sedikit amal sedekah membuatkan rezeki aku melimpah. ingat rezeki tu milik Tuhan, bukan milik kita. rezeki yg Tuhan bagi untuk dikongsi bersama yang memerlukan. tapi yang paling penting di sini adalah kesyukuran. ada ramai org kat dunia ni yang banyak duit dan harta termasuk kawan2 tetapi sentiasa berasa tidak cukup kan? mungkin salah satu sebab iaitu tidak bersyukur. so sama2 lah kita bersyukur ngn rezeki Tuhan walaupun sikit.

Blackberry Bold 9900


dan insyaAllah lepas raya ni, kalau benda atas ni dah release, aku akan memilikinya jika mengizinkan. Mengidam oooo..doakan ye aku dapat phone ni. kalo dapat phone ni mmg agk complete la. Sebab current smartphone aku adalah HTC Desire HD dan bakal 2nd smartphone aku Blackberry 9900. So harap2 dapat pakai dua2 dalam satu masa :)

Current Smartphone HTC Desire HD


MNA
(1751, 20072011, KT) 

No comments: